Een heerlijk relax moment. Vriendelijk en professioneel geholpen. Ik ben heel benieuwd naar de resultaat.
Sarah•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele behandeling, Bianca is een sympatieke dame.
Ik blijf zeker klant kom er al een jaar of wat.
Sabine•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste behandeling gehad maar zeer tevreden tot nu toe, moet zo ie zo nog terug. Ook de behandelruimte ziet er top uit. Bianca luistert naar je wensen en stelt je erg op je gemak.
Nancy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon. Goede uitleg.
Behandeling door Bianca•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Vera•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige dame die alles wat ze doet keurig uitlegt. Heb een peeling gehad en mijn huid ziet er super fris uit. Echt een aanrader!!