Sabine, heeft heel erg goed werk geleverd en was erg professioneel en vriendelijk
Nick•over 2 years ago
Verified review
Fijne sfeer, heerlijke behandeling en goed uitleg.
Malaury•over 2 years ago
Verified review
Heel goed geholpen ..en eerlijk advies gekregen.. afspraak gemaakt voor behandeling heerlijk!
Irma•almost 3 years ago
Verified review
Fijne rustige salon. Prima behandeling (harsen wenkbrauwen). Ik kom terug.
Face Waxing
Debby•almost 3 years ago
Verified review
Vriendelijke ontvangst. Professioneel overgekomen. Fijne behandeling gehad.
Enige tip die ik nog zou willen geven is de klant iets te drinken aan te bieden. Al was het een glas water, zeker na zo'n behandeling.