Sabine, heeft heel erg goed werk geleverd en was erg professioneel en vriendelijk
Nick•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer, heerlijke behandeling en goed uitleg.
Malaury•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed geholpen ..en eerlijk advies gekregen.. afspraak gemaakt voor behandeling heerlijk!
Irma•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne rustige salon. Prima behandeling (harsen wenkbrauwen). Ik kom terug.
Vrouwen harsen - gezicht
Debby•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke ontvangst. Professioneel overgekomen. Fijne behandeling gehad.
Enige tip die ik nog zou willen geven is de klant iets te drinken aan te bieden. Al was het een glas water, zeker na zo'n behandeling.