Mijn eerste ervaring met bindweefselmassage voor m’n rug was een zeer prettige. Wel wat pijnlijk maar dat hoort erbij. Veel informatie gekregen. En ga zeker terug voor m’n benen en gezicht.
Samantha•11 months ago
Verified review
Het was weer top Bianca. Mooie nieuwe locatie. Lekker rustig en ik hoop tot gauw. 👍🏼
Marc van schreven•11 months ago
Verified review
Goede behandeling, professioneel en vriendelijk.
Djahy•11 months ago
Verified review
Mooie nieuwe locatie met top behandeling
marion•11 months ago
Verified review
Heel gezellig en de behandelingen doen wat t moet doen