Mijn eerste ervaring met bindweefselmassage voor m’n rug was een zeer prettige. Wel wat pijnlijk maar dat hoort erbij. Veel informatie gekregen. En ga zeker terug voor m’n benen en gezicht.
Samantha•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was weer top Bianca. Mooie nieuwe locatie. Lekker rustig en ik hoop tot gauw. 👍🏼
Marc van schreven•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede behandeling, professioneel en vriendelijk.
Djahy•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie nieuwe locatie met top behandeling
marion•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel gezellig en de behandelingen doen wat t moet doen