Angelina heeft zeer kundig mijn wenkbrauwen gelamineerd en geverfd. Ze kijkt goed naar de vorm van je gezicht en welke kleur het beste past. Het was vandaag de 1e keer maar ik kom zeker terug.
Treatment by Angelina•Brow Lamination
Claudia•5 months ago
Verified review
Absolutely loved my pedicure. Professional, relaxing, and perfectly done. Very satisfied!
Treatment by Alina•Pedicure
Sana•5 months ago
Verified review
The procedure and the results were great. I totally recommend this place.
Treatment by Angelina•Eyebrow & Eyelash Tinting
Iryna•5 months ago
Verified review
Voor de tweede keer geweest en ontzettend tevreden!
Manicure
Cecilia•5 months ago
Verified review
Wat een fijne salon en goede nagelstylisten. Heel blij mee!