Angelina heeft zeer kundig mijn wenkbrauwen gelamineerd en geverfd. Ze kijkt goed naar de vorm van je gezicht en welke kleur het beste past. Het was vandaag de 1e keer maar ik kom zeker terug.
Behandeling door Angelina•Wenkbrauwen lamineren
Claudia•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Absolutely loved my pedicure. Professional, relaxing, and perfectly done. Very satisfied!
Behandeling door Alina•Pedicure
Sana•5 maanden geleden
Geverifieerde review
The procedure and the results were great. I totally recommend this place.
Behandeling door Angelina•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Iryna•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Voor de tweede keer geweest en ontzettend tevreden!
Manicure
Cecilia•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne salon en goede nagelstylisten. Heel blij mee!