Yes! De eerste Barbershop óók voor vrouwen!! Ik twijfelde eerst of dat wel kon, maar ik heb een geweldige gezichtsbehandeling gehad van een zeer aardige gastheer! Yaya. Dankjewel. Ik kom zéker weer langs voor een volgende afspraak...en raad iedere vrouw in DH en omstreken aan hetzelfde te doen.
Treatment by Yahia Jendie•Face Threading
Christine•about 6 years ago
Verified review
In deze salon staan kappers die hun vak verstaan en ook zo uitoefenen en willen elke klant tevreden de deur uit zien gaan
Laat elke 2 weken mijn baard bijwerken en elke 4 weken knippen en bevalt me prima