Weer een prima knipsessie bij de Oubbarbershop. Een prettige ervaring en Anass is een vakman.
Styled by Anass Oubba•Men's Haircut
Paul•about 1 year ago
Verified review
Weer een goede knipbeurt.
Zeker wel vijf sterren!
Styled by Anass Oubba•Men's Haircut
Oscar•about 1 year ago
Verified review
Goede kapper! Zeer goed geholpen. Erg vriendelijk, goed geknipt
Styled by Anass Oubba•Men's Haircut
Luca•about 1 year ago
Verified review
Anas is een sympathieke en toegankelijke man. Hij neemt de tijd en geeft me de keuze om als het haar te lang is, dat alsnog aan te passen. (Maar dat was gelukkig niet nodig.) Hij werkt snel en efficiënt en doet precies wat ik wil:)