Weer een prima knipsessie bij de Oubbarbershop. Een prettige ervaring en Anass is een vakman.
Styling door Anass Oubba•Mannen knippen
Paul•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een goede knipbeurt.
Zeker wel vijf sterren!
Styling door Anass Oubba•Mannen knippen
Oscar•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede kapper! Zeer goed geholpen. Erg vriendelijk, goed geknipt
Styling door Anass Oubba•Mannen knippen
Luca•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Anas is een sympathieke en toegankelijke man. Hij neemt de tijd en geeft me de keuze om als het haar te lang is, dat alsnog aan te passen. (Maar dat was gelukkig niet nodig.) Hij werkt snel en efficiënt en doet precies wat ik wil:)