Ik ben geholpen door de lieve Beyan, ze was heel rustig en kwam erg kalm over. Ze heeft mij tijdens mijn hydrafacial erg kunnen ontspannen. Ik heb vaker een hydrafacial gehad maar dit vond ik wel een van de beste. Mijn gezicht straalt en is erg goed diep gereinigd! Heel erg bedankt nogmaals! Ik kom zeker weer terug :)
Khadijah•10 months ago
Verified review
Bayan is altijd superlief en de allerbeste in laserbehandelingen! 🌸✨
Sidra•10 months ago
Verified review
Ik heb mijn behandeling als super ervaren, ik werd geholpen door Sarah en wat was het fijn. We hadden hele leuke gesprekken en de behandeling zelf voelde erg goed. Ik voel me herboren, voor herhaling vatbaar:)
Soraya•10 months ago
Verified review
Echt een fijne behandeling uitgevoerd door een vakkundige schoonheidsspecialiste.
Facials - Micro Needling
Nicole•10 months ago
Verified review
Heerlijke behandeling gehad van Sara!! Sara werkt netjes, hygiënisch en legt alles duidelijk uit. Ik heb mijn nieuwe plek gevonden voor mijn gezichtsbehandelingen!