Ben erg tevreden over mijn facial, dermapen. Kom graag weer terug.
Sylvia•10 months ago
Verified review
Vriendelijk en professioneel
Mirjam •11 months ago
Verified review
Heel goed en zorgvuldig geholpen.Super lieve medewerker!
Hatice •11 months ago
Verified review
Ik ben vandaag behandeld door Beyan. Ik heb een hele fijne hydrafacial gehad, waar mijn huid na afloop van straalde. Heerlijk :)
Fabiola•11 months ago
Verified review
Hele fijne ervaring en geweldige specialiste (Beyan)! Mijn huid voelt na de hydrafacial behandeling gladder aan en ziet gehydrateerd uit. Wat het vooral bijzonder maakte was de Beyan. Ze was heel vriendelijk, professioneel en stelde me helemaal op mijn gemak. Ik kom zeker terug!