Prettige ontvangst en zeer fijne behandeling. Een aanrader.
Yvonne•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Goede uitleg en reiniging. Word echt de tijd voor genomen en hele aardige en professionele personeel.
Erika•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Ik ben door Hana geholpen. Een aardige dame die haar werk serieus neemt en ervoor zorgt dat je na afloop tevreden bent.
Jaoualia•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Ik werd dit keer behandeld door iemand anders. Mijn vaste persoon was niet aanwezig. Ik twijfelde in het begin maar wat was ik blij dat ik afspraak heb door laten gaan. Bayen is een fijne vrouw. Ze luistert naar je en neemt de tijd en stelt je vooral gerust. Je ziet gewoon dat ze echt kennis heeft over het huid en geeft ook advies. Ik ben grote fan geworden en wil zelfs ook nu door haar behandeld worden.
Mina•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Hele lieve en fijne behandelaar (weet geen naam maar was een Syrische dame).