Prettige ontvangst en zeer fijne behandeling. Een aanrader.
Yvonne•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede uitleg en reiniging. Word echt de tijd voor genomen en hele aardige en professionele personeel.
Erika•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben door Hana geholpen. Een aardige dame die haar werk serieus neemt en ervoor zorgt dat je na afloop tevreden bent.
Jaoualia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik werd dit keer behandeld door iemand anders. Mijn vaste persoon was niet aanwezig. Ik twijfelde in het begin maar wat was ik blij dat ik afspraak heb door laten gaan. Bayen is een fijne vrouw. Ze luistert naar je en neemt de tijd en stelt je vooral gerust. Je ziet gewoon dat ze echt kennis heeft over het huid en geeft ook advies. Ik ben grote fan geworden en wil zelfs ook nu door haar behandeld worden.
Mina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele lieve en fijne behandelaar (weet geen naam maar was een Syrische dame).