Hele fijne behandeling; goede uitleg en enorm vriendelijke schoonheidsspecialiste. Heb n volgende behandeling daarom direct geboekt.
Hanny•almost 2 years ago
Verified review
Niks als positief over het personeel en de behandeling..
Ricardo•almost 2 years ago
Verified review
Schone en mooie kliniek. Sara heeft me alles uitgelegd wat ze aan het doen was. De behandeling was ontspannen. Ik raad het aan.
Najoua•almost 2 years ago
Verified review
Ik heb onlangs mijn eerste gezichtsbehandeling gehad en ik ben heel erg goed geholpen. De service was top (de ruimte was ook heel schoon!) en werd goed en eerlijk advies gegeven op basis van mij huid. Heel erg meedenkend en resultaat gericht. Echt een aanrader!! 10/10