Hele lieve meid Sarah, bedankt voor je positiviteit en leuke behandeling..
Betul•about 2 years ago
Verified review
Geweldig! Goed geïnformeerd en erg vriendelijk ontvangen.
Ouassila•about 2 years ago
Verified review
Zeer goede ervaring. De behandelaar is duidelijk in haar communicatie betreft advies. Ik weet waar ik aan toe ben en hoe verder mijn huidprobleem op te lossen. Mijn volgende afspraak staat al gepland.
Nihad•about 2 years ago
Verified review
Zeer tevreden
Zidane •about 2 years ago
Verified review
Direct bij binnenkomst in de mooie kliniek voel je je welkom. Hele fijne behandeling gehad , schone kliniek en goed advies gekregen, ik kom zeker terug!!