Hele lieve meid Sarah, bedankt voor je positiviteit en leuke behandeling..
Betul•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig! Goed geïnformeerd en erg vriendelijk ontvangen.
Ouassila•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goede ervaring. De behandelaar is duidelijk in haar communicatie betreft advies. Ik weet waar ik aan toe ben en hoe verder mijn huidprobleem op te lossen. Mijn volgende afspraak staat al gepland.
Nihad•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden
Zidane •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Direct bij binnenkomst in de mooie kliniek voel je je welkom. Hele fijne behandeling gehad , schone kliniek en goed advies gekregen, ik kom zeker terug!!