Vriendelijk, respectvol, professioneel, vrijwel pijnvrij. Enige minpunt is het missen van een aantal haarstroken.
Ik zou de salon aanbevelen aan anderen.
Treatment by Iryna•
Brazilian WaxingShow all…
Roos•about 1 year ago
Verified review
Erg goede sfeer en goed geholpen, had meer betaald dan hoefde en werd daar meteen op gewezen, heel aardig!
Treatment by Oksana•
Natural Nail StrengtheningShow all…
Selma•about 1 year ago
Verified review
er is veel eelt weg gehaald en de nagels zien er weer goed uit.
Treatment by Oksana1•Pedicure
Dennis•about 1 year ago
Verified review
Ondanks dat ik een jaar niet was geweest, heb ik niet vaak zo weinig pijn gehad tijdens de behandeling! Een prettige werkwijze.
Treatment by Iryna•Brazilian Waxing
Jildou•about 1 year ago
Verified review
Zoals altijd een hele fijne er ervaring en ik kom zeker weer terug.