Vriendelijk, respectvol, professioneel, vrijwel pijnvrij. Enige minpunt is het missen van een aantal haarstroken.
Ik zou de salon aanbevelen aan anderen.
Behandeling door Iryna•
Vrouwen harsen - BrazilianToon alles…
Roos•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg goede sfeer en goed geholpen, had meer betaald dan hoefde en werd daar meteen op gewezen, heel aardig!
Behandeling door Oksana•
NagelverstevigingToon alles…
Selma•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
er is veel eelt weg gehaald en de nagels zien er weer goed uit.
Behandeling door Oksana1•Pedicure
Dennis•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ondanks dat ik een jaar niet was geweest, heb ik niet vaak zo weinig pijn gehad tijdens de behandeling! Een prettige werkwijze.
Behandeling door Iryna•Vrouwen harsen - Brazilian
Jildou•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd een hele fijne er ervaring en ik kom zeker weer terug.