De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
1710 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Vriendelijk, respectvol, professioneel, vrijwel pijnvrij. Enige minpunt is het missen van een aantal haarstroken. Ik zou de salon aanbevelen aan anderen.
Erg goede sfeer en goed geholpen, had meer betaald dan hoefde en werd daar meteen op gewezen, heel aardig!
er is veel eelt weg gehaald en de nagels zien er weer goed uit.
Ondanks dat ik een jaar niet was geweest, heb ik niet vaak zo weinig pijn gehad tijdens de behandeling! Een prettige werkwijze.
Zoals altijd een hele fijne er ervaring en ik kom zeker weer terug.
48
1
48
49
50
260
50