Salon met professioneel, gekwalificeerd en aardig personeel. Vele behandelingen mogelijk en gellak in vele kleuren beschikbaar. Ik vertrek altijd met een glimlach op mijn gezicht.
Treatment by Anna•
ManicureShow all…
Bettie•29 days ago
Verified review
Place is great however difficulty with understanding the staff because there is a bit of a language barrier in english and dutch, however friendly nonetheless