Salon met professioneel, gekwalificeerd en aardig personeel. Vele behandelingen mogelijk en gellak in vele kleuren beschikbaar. Ik vertrek altijd met een glimlach op mijn gezicht.
Behandeling door Anna•
ManicureToon alles…
Bettie•29 dagen geleden
Geverifieerde review
Place is great however difficulty with understanding the staff because there is a bit of a language barrier in english and dutch, however friendly nonetheless