Mijn nagelstyliste was aardig en ze luistert goed naar mijn wensen. Ze is nog beginner zegmaar maar ik denk dat met een goed begeleiding zou haar vaardigheden better worden.
De salon is ook gezellig. En dicht bij mij dus ik vind het leuk.
Treatment by Oksana1•Natural Nail Strengthening
Roos•about 1 year ago
Verified review
Lilia is een topper in deze salon. Vriendelijk, attent, denkt mee en secuur. Alles wat je nodig hebt voor een top ervaring en top verzorgde nagels.
Treatment by Lilia•
ManicureShow all…
Jacquelien•about 1 year ago
Verified review
Zoals altijd perfect. Ben heel blij!
Treatment by Anastasia•
Natural Nail StrengtheningShow all…
Melissa•about 1 year ago
Verified review
Neemt de tijd, kwaliteit is heel goed! Erg zorgzaam en vriendelijk.
Prijs/kwaliteit uitstekend!! Kom er graag!