Mijn nagelstyliste was aardig en ze luistert goed naar mijn wensen. Ze is nog beginner zegmaar maar ik denk dat met een goed begeleiding zou haar vaardigheden better worden.
De salon is ook gezellig. En dicht bij mij dus ik vind het leuk.
Behandeling door Oksana1•Nagelversteviging
Roos•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lilia is een topper in deze salon. Vriendelijk, attent, denkt mee en secuur. Alles wat je nodig hebt voor een top ervaring en top verzorgde nagels.
Behandeling door Lilia•
ManicureToon alles…
Jacquelien•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd perfect. Ben heel blij!
Behandeling door Anastasia•
NagelverstevigingToon alles…
Melissa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Neemt de tijd, kwaliteit is heel goed! Erg zorgzaam en vriendelijk.
Prijs/kwaliteit uitstekend!! Kom er graag!