Net als altijd tevreden met mijn nagels. Wat doen ze dat vakkundig en deskundig, heel blij .
Behandeling door Oksana•Gellak manicure
Armine•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I highly recommend Oxioli! Oksana and her team are incredible and I always leave the salon happy. quality is amazing and always consistent. you'll always get top quality when you leave the salon!
Behandeling door Oksana•
ManicureToon alles…
Ria •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Er hing vandaag een gezellige sfeer, een nagel van mij was afgebroken en daar werd makkelijk op ingespeeld, erg fijn.
Behandeling door Anastasia•
NagelverstevigingToon alles…
Selma•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I had an appointment with Daria for brow plucking and had an amazing experience overall. It is honestly always pleasant to see how nicely done brows can freshen up the face, and she was able to do just that. I really like it and definitely would want to come back!