Vorige week heb ik mijn make-up laten doen door Naomi en ik was er ontzettend blij mee! Ze legde precies uit welke producten ze gebruikte en waarom deze goed passen bij mijn huidtype. Daarnaast gaf ze fijne tips en advies. Ik heb meteen een paar mooie producten aangeschaft waar ik erg tevreden mee ben. Bedankt voor de fijne ervaring!
Treatment by Naomi•Make-Up
Ayinda•about 1 month ago
Verified review
Zeer professioneel, kundig en fijn!!!
Altijd weer een geweldige ervaring,
kijk naar de volgende behandeling.
Treatment by Marjolijne Bosma•Classic Facials
Monique•2 months ago
Verified review
Fijne behandeling mooi resultaat
Treatment by Marjolijne Bosma•Classic Facials
simone•2 months ago
Verified review
Kundige en aardige benadering
Treatment by Marjolijne Bosma•Henna Brows
A.L•3 months ago
Verified review
Ik ben al jaren vast klant bij Bosma naar volle tevredenheid.
De medewerkers nemen alle tijd om je uitstekend te adviseren.
De behandeling bij Parisa geef ik een 10 plus. Zij geeft je échte aandacht en na afloop ben ik meerdere keren opgemaakt. Het was zo goed gedaan en nu gebruik ik de producten waardoor ik er stralend uit zie! Alles vrijblijvend en met een grote lach