Gaat altijd voor wenkbrauwen verven maar ook voor verven haar en ook dat is perfect,ze heeft een plan om mijn haar weer in orde te krijgen en dat voert ze gelijkmatig uit,ben blij
Linda•over 1 year ago
Verified review
De eigenaresse is een zeer vakkundig en vriendelijk persoon!
Natascha•over 1 year ago
Verified review
Hele lieve behandeling en een keurige salon
Nelly vd•over 1 year ago
Verified review
Ben al jaren zeer tevreden klant!
Tanya•over 1 year ago
Verified review
Faria is de beste !
Haar werk is echt prachtig.
Dank je wel schat.