Gaat altijd voor wenkbrauwen verven maar ook voor verven haar en ook dat is perfect,ze heeft een plan om mijn haar weer in orde te krijgen en dat voert ze gelijkmatig uit,ben blij
Linda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De eigenaresse is een zeer vakkundig en vriendelijk persoon!
Natascha•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve behandeling en een keurige salon
Nelly vd•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben al jaren zeer tevreden klant!
Tanya•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Faria is de beste !
Haar werk is echt prachtig.
Dank je wel schat.