Vandaag powder brows gedaan,geweldig ben er zo blij mee,getekend,gemeten alles gedaan wat ik zag op Google en is ook zoals ik het zie op foto's.En legt alles goed uit en krijg ook verzorging mee en nabehandeling zit erbij.Bedankt en mijn dochter vind het heel mooi😃💝
Linda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Iedere keer weer een feestje als ik ben geweest! Mooie wenkbrauwen en ik ga ook eens kijken voor een gezichtsbehandeling! Caroline
Caroline•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden vriendelijk ontvangen .
Professioneel
Snel geen lange wachttijden
Sylvia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een Damen die ,oprecht 100 procent oprecht ,advies geeft ❤️🙏