Ze heeft mijn wenkbrauwen een hele mooie vorm gegeven die echt bij mijn gezicht past en ik daardoor een veel vlottere uitstraling door heb gekregen. Ook zijn mijn wenkbrauwen heel mooi geverfd.
Kelly•3 months ago
Verified review
Altijd perfecte wenkbrauwen en super lieve vrouw!
Elisabeth•4 months ago
Verified review
(weer)Super tevreden. Een echte lieve vakvrouw.
Tessa •4 months ago
Verified review
Faria is de enige kapper waar ik echt tevreden weg ga
Ze knipt geweldig heeft mijn haarkleur super mooi verbeterd
En föhnen ook top
Styled by Faria•
Ladies' HaircutsShow all…
Sandra•4 months ago
Verified review
voor de eerste keer bij pari beauty & hair salon. bij binnenkomst al een gezellige sfeer. ze is vriendelijk en verstaat der vak. geeft aan wat ze allemaal gaat doen en hoe. Ben heel erg tevreden en raad het andere zeker aan. ik kom zeker weer terug.