Heel blij met de resultaten! Ze neemt de tijd voor je.. en het voelt als een warm bad waarbij ik altijd gelukkig naar huis ga.
Yesika•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ze heeft mijn wenkbrauwen een hele mooie vorm gegeven die echt bij mijn gezicht past en ik daardoor een veel vlottere uitstraling door heb gekregen. Ook zijn mijn wenkbrauwen heel mooi geverfd.
Kelly•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd perfecte wenkbrauwen en super lieve vrouw!
Elisabeth•4 maanden geleden
Geverifieerde review
(weer)Super tevreden. Een echte lieve vakvrouw.
Tessa •4 maanden geleden
Geverifieerde review
Faria is de enige kapper waar ik echt tevreden weg ga
Ze knipt geweldig heeft mijn haarkleur super mooi verbeterd
En föhnen ook top