voor de eerste keer bij pari beauty & hair salon. bij binnenkomst al een gezellige sfeer. ze is vriendelijk en verstaat der vak. geeft aan wat ze allemaal gaat doen en hoe. Ben heel erg tevreden en raad het andere zeker aan. ik kom zeker weer terug.
Behandeling door Faria•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Daphne•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen zien er weer mooi uit🤗🌺! Bedankt!
Sadhana•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een heerlijke sfeer, wat een warme vrouw en wat een mooie resultaat !
Ik ben heel blij met mijn wenkbrauwen. Dikke 10!
Amra•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima ervaring
Behandeling door Faria•Wenkbrauwen - threaden
J.P.•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Very happy with my experience! She was incredibly kind and professional and really listened to what I wanted. The haircut looks fantastic, and the Anti-Age Total Therapy treatment left my hair feeling healthy, soft and refreshed. I felt well taken care of and will definitely be back. Highly recommended!