Ik ga altijd met een blij gevoel weg. Goede service en altijd tevreden met het resultaat.
Lamiaa•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben er super tevreden mee ik kan niet wachten tot dat ik weer gezellig kan komen.
Celicia•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig. Wenkbrauwen zijn weer netjes. We zijn altijd heel tevreden. Groetjes Netta en Karin 😘
Karin•6 maanden geleden
Geverifieerde review
“Altijd tevreden! Mijn wenkbrauwen zagen er weer supermooi uit. Vandaag ook mijn uitgroei en highlights laten doen en ik ben er zó blij mee. Fatma heeft opnieuw getoverd. Dankjewel!” ✨
Sevda•6 maanden geleden
Geverifieerde review
De eigenaresse van de salon is een warme, hartelijke en professionele persoon. Ze zorgt met oprechte aandacht voor haar klanten en creëert een sfeer van rust, vertrouwen en vriendelijkheid. Dankzij haar voelt iedereen zich bijzonder en in de beste handen.