Lieve dame. Komt lekker zeker over. Voelden ons gelijk op ons gemak, en ging heel goed met onze kindjes om. Speels en geduldig en geweldig geknipt.
Mirjam•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg blij met mijn wenkbrauwen en er werd elke keer uitgelegd wat ze ging doen.
Over 5 weken weer een afspraak voor het mooie eind resultaat
marina•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen en wimpers zien er weer super mooi uit
Warm welkom en een schone salon
Dank je wel topper
Angelique•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Superblij met mn wenkbrauwen!
Behandeling door Faria•Wenkbrauwen - threaden
Satroepa•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een lieve vrouw
Alles wordt goed en duidelijk uitgelegd
Super wimpers en wenkbrauwen
Jij bent een topper ik ben helemaal tevreden
Mooie salon en schoon
En een warm onthaal