Hele fijne en ervaren kapper! Super goed in z'n werk!
Styled by Kian Sedighi•Ladies' Haircuts
Annelies•about 4 years ago
Verified review
Zeer tevreden
Styled by Fereshteh•
Ladies' HaircutsShow all…
francoise•about 4 years ago
Verified review
Mijn pedicure was heerlijk! Erg zorgvuldig mijn haar geknipt, fijn!
Treatment by Fereshteh•
Ladies' HaircutsShow all…
Selena•about 4 years ago
Verified review
Hard to discuss. Result not good.
Styled by Kian Sedighi•Men's Haircut
Anonymous•about 4 years ago
Verified review
Dit is mijn 2de knipbeurt bij Kian. En wat een goeie kapper is het. Hij luistert goed naar hoe je het wilt hebben, En heeft tot nu precies een knipbeurt gegeven hoe ik het in mijn hoofd had. Ik raad iedereen Kian aan!