Hele fijne en ervaren kapper! Super goed in z'n werk!
Styling door Kian Sedighi•Vrouwen knippen
Annelies•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden
Styling door Fereshteh•
KeratinebehandelingToon alles…
francoise•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn pedicure was heerlijk! Erg zorgvuldig mijn haar geknipt, fijn!
Behandeling door Fereshteh•
PedicureToon alles…
Selena•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hard to discuss. Result not good.
Styling door Kian Sedighi•Mannen knippen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit is mijn 2de knipbeurt bij Kian. En wat een goeie kapper is het. Hij luistert goed naar hoe je het wilt hebben, En heeft tot nu precies een knipbeurt gegeven hoe ik het in mijn hoofd had. Ik raad iedereen Kian aan!