Ditmaal door Kian geknipt ondanks ik had geboekt bij Fereshteh (zij knipt me altijd goed). Ten eerste is het veel korter geknipt dan ik wilde, maar wat ik bij thuiskomst opmerkte en het allerergst vind, is dat er hele korte lagen zijn geknipt! De lengte had ik nog mee kunnen leven, maar korte lagen is absoluut niet wat ik had aangegeven. Duidelijk subtiele lagen in de punten gezegd en een compleet ander kapsel gekregen, er is dus niet goed geluisterd. Volgende keer helaas naar een andere kapper
Styled by Kian Sedighi•Ladies' Haircuts
Zahra•over 4 years ago
Verified review
professional couple!
Styled by Fereshteh•Ladies' Haircuts
Beheshte•over 4 years ago
Verified review
Super nice people with great hospitality, it was a great experience for me to have a haircut here, Kian noticed everything I wanted with my hair and I'm 100% I'll visit them again .
Styled by Kian Sedighi•Men's Haircut
Kamran•over 4 years ago
Verified review
Mevrouw Fereshteh en meneer Kian zijn allebei vriendelijk en klantgericht, met een goed wachtrijsysteem. Ze hebben een schone kapper en gebruiken goede materialen voor de klant. Ik vind de creativiteit van mevrouw Fereshteh echt leuk.