Ditmaal door Kian geknipt ondanks ik had geboekt bij Fereshteh (zij knipt me altijd goed). Ten eerste is het veel korter geknipt dan ik wilde, maar wat ik bij thuiskomst opmerkte en het allerergst vind, is dat er hele korte lagen zijn geknipt! De lengte had ik nog mee kunnen leven, maar korte lagen is absoluut niet wat ik had aangegeven. Duidelijk subtiele lagen in de punten gezegd en een compleet ander kapsel gekregen, er is dus niet goed geluisterd. Volgende keer helaas naar een andere kapper
Styling door Kian Sedighi•Vrouwen knippen
Zahra•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
professional couple!
Styling door Fereshteh•Vrouwen knippen
Beheshte•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super nice people with great hospitality, it was a great experience for me to have a haircut here, Kian noticed everything I wanted with my hair and I'm 100% I'll visit them again .
Styling door Kian Sedighi•Mannen knippen
Kamran•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mevrouw Fereshteh en meneer Kian zijn allebei vriendelijk en klantgericht, met een goed wachtrijsysteem. Ze hebben een schone kapper en gebruiken goede materialen voor de klant. Ik vind de creativiteit van mevrouw Fereshteh echt leuk.