Such a positive and professional experience. I'm very happy with my manicure and hand mask.
Treatment by Fereshteh•Manicure
Lizanne•over 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Mijn dochter ging hierheen voor haar eerste knipbeurt maar zij vond het niet leuk. 2 personen hebben heel erg hun best gedaan zodat het toch zou lukken. Top.
Styled by Fereshteh•Girls' Haircuts
Anne•over 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Hele goede ervaring. Zal hier zeker terugkomen!
Treatment by Fereshteh•Face Waxing
Didem•over 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Very good
Styled by Kian Sedighi•Men's Haircut
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fijne gezellige salon, met twee lieve mensen, beiden goede kappers.