Such a positive and professional experience. I'm very happy with my manicure and hand mask.
Behandeling door Fereshteh•Manicure
Lizanne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn dochter ging hierheen voor haar eerste knipbeurt maar zij vond het niet leuk. 2 personen hebben heel erg hun best gedaan zodat het toch zou lukken. Top.
Styling door Fereshteh•Meisjes knippen
Anne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele goede ervaring. Zal hier zeker terugkomen!
Behandeling door Fereshteh•Vrouwen harsen - gezicht
Didem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Very good
Styling door Kian Sedighi•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne gezellige salon, met twee lieve mensen, beiden goede kappers.