Zij deed mijn nagels perfect, ik ben tevreden zoals altijd en kom ik optijd terug!
Treatment by Fereshteh•Manicure
Sophie•over 4 years ago
Verified review
Altijd een 5 sterren van mij!🥰
Treatment by Fereshteh•Face Waxing
Anna•over 4 years ago
Verified review
De vrouw was erg vriendelijk. Helaas was de kwaliteit van de manicure en pedicure erg slecht. Er zaten nog haakjes aan m’n nagels en ze waren niet allemaal dezelfde lengte/vorm. Ze heeft heel aardig de gellak die nog op m’n voeten zat gratis verwijderd, maar er zaten nog restjes gellak op toen ik thuis kwam. En ik heb zelf m’n nagels dus nog moeten vijlen. Nadat ik per mail heb geklaagd (incl foto’s) kreeg ik mijn geld niet terug. jammer want ze waren erg aardig.
Treatment by Fereshteh•Manicure
Jis•over 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Great as always
Ladies' HaircutsShow all…
Qian•over 4 years ago
Verified review
What a nice couple! I was treated very well in the salon. Good coffee, nice chat! I really liked the vitamin treatment results, my hair was super smooth and shiny! I have already made another appointment, but this time for a keratin treatment. Highly recommend it!
Styled by Fereshteh•Ladies' Hair Conditioning and Scalp Treatments