Zij deed mijn nagels perfect, ik ben tevreden zoals altijd en kom ik optijd terug!
Behandeling door Fereshteh•Manicure
Sophie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een 5 sterren van mij!🥰
Behandeling door Fereshteh•Vrouwen harsen - gezicht
Anna•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De vrouw was erg vriendelijk. Helaas was de kwaliteit van de manicure en pedicure erg slecht. Er zaten nog haakjes aan m’n nagels en ze waren niet allemaal dezelfde lengte/vorm. Ze heeft heel aardig de gellak die nog op m’n voeten zat gratis verwijderd, maar er zaten nog restjes gellak op toen ik thuis kwam. En ik heb zelf m’n nagels dus nog moeten vijlen. Nadat ik per mail heb geklaagd (incl foto’s) kreeg ik mijn geld niet terug. jammer want ze waren erg aardig.
Behandeling door Fereshteh•Manicure
Jis•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Great as always
Mannen knippenToon alles…
Qian•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
What a nice couple! I was treated very well in the salon. Good coffee, nice chat! I really liked the vitamin treatment results, my hair was super smooth and shiny! I have already made another appointment, but this time for a keratin treatment. Highly recommend it!