Reviews are written by customers after their visit.

5,0
17 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Heel erg leuk gehad, vriendelijke pedicure mevrouw. Erg gezellig en ook professioneel. Mooie praktijkruimte en enthousiast over het vak. Ik heb een geweldige ervaring gehad en heb hele mooie voetjes nu :)
Show venue reply...
Ik heb het als zeer prettig ervaren.
Fijne behandeling, nagels zien er mooi en verzorgd uit. De eelt plekjes en likdoorns zijn verwijderd, waardoor weer klachtenvrij.
Show venue reply...
Goede aandachtige verzorging van mijn voeten. Ook met tips. Ik had pijn in mijn voeten en door de aandachtige verzorging is mijn pijn weg. Ook is het contact erg prettig was echt heel fijn gesprek gehad tijdens de verzorging.
Het was een prettige behandeling, Nagels weer goed verzorgd en mooie gladde voetjes. Meteen weer een afspraak gemaakt.
Show venue reply...