Heel erg leuk gehad, vriendelijke pedicure mevrouw. Erg gezellig en ook professioneel. Mooie praktijkruimte en enthousiast over het vak. Ik heb een geweldige ervaring gehad en heb hele mooie voetjes nu :)
Sophie•about 1 month ago
Verified review
Show venue reply...
Ik heb het als zeer prettig ervaren.
Jan•3 months ago
Verified review
Fijne behandeling, nagels zien er mooi en verzorgd uit. De eelt plekjes en likdoorns zijn verwijderd, waardoor weer klachtenvrij.
Jannie •3 months ago
Verified review
Show venue reply...
Goede aandachtige verzorging van mijn voeten. Ook met tips. Ik had pijn in mijn voeten en door de aandachtige verzorging is mijn pijn weg. Ook is het contact erg prettig was echt heel fijn gesprek gehad tijdens de verzorging.
Gea•3 months ago
Verified review
Het was een prettige behandeling, Nagels weer goed verzorgd en mooie gladde voetjes. Meteen weer een afspraak gemaakt.