Heel erg leuk gehad, vriendelijke pedicure mevrouw. Erg gezellig en ook professioneel. Mooie praktijkruimte en enthousiast over het vak. Ik heb een geweldige ervaring gehad en heb hele mooie voetjes nu :)
Sophie•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb het als zeer prettig ervaren.
Jan•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, nagels zien er mooi en verzorgd uit. De eelt plekjes en likdoorns zijn verwijderd, waardoor weer klachtenvrij.
Jannie •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede aandachtige verzorging van mijn voeten. Ook met tips. Ik had pijn in mijn voeten en door de aandachtige verzorging is mijn pijn weg. Ook is het contact erg prettig was echt heel fijn gesprek gehad tijdens de verzorging.
Gea•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een prettige behandeling, Nagels weer goed verzorgd en mooie gladde voetjes. Meteen weer een afspraak gemaakt.