De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
17 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Heel erg leuk gehad, vriendelijke pedicure mevrouw. Erg gezellig en ook professioneel. Mooie praktijkruimte en enthousiast over het vak. Ik heb een geweldige ervaring gehad en heb hele mooie voetjes nu :)
Toon reactie salon...
Ik heb het als zeer prettig ervaren.
Fijne behandeling, nagels zien er mooi en verzorgd uit. De eelt plekjes en likdoorns zijn verwijderd, waardoor weer klachtenvrij.
Toon reactie salon...
Goede aandachtige verzorging van mijn voeten. Ook met tips. Ik had pijn in mijn voeten en door de aandachtige verzorging is mijn pijn weg. Ook is het contact erg prettig was echt heel fijn gesprek gehad tijdens de verzorging.
Het was een prettige behandeling, Nagels weer goed verzorgd en mooie gladde voetjes. Meteen weer een afspraak gemaakt.
Toon reactie salon...