Was weer een heerlijke ervaring. Relaxed en gezellige sfeer. Mijn voeten boelen weer als nieuw.
Treatment by Marit Reinders•Pedicure
Diana•about 1 month ago
Verified review
Goed advies gekregen en de behandeling was goed gedaan.
Marit is een fijn persoon.
Treatment by Marit Reinders•Pedicure
Jiska•about 2 months ago
Verified review
Het was een ontspannende behandeling.
Marit houdt in de gaten of je geen pijn hebt tijdens de behandeling.
Ondertussen hangt er een gezellige sfeer.
Mijn voeten en nagels zien er weer prima uit👍
Treatment by Marit Reinders•Pedicure
Jacqueline•2 months ago
Verified review
Het is altijd gezellig bij haar en ze doet het echt geweldig
Treatment by Marit Reinders•Pedicure
Erny•2 months ago
Verified review
Heel fijne pedicure, die heel secuur haar werk doet en ondertussen gezellig met je kletst.