Was weer een heerlijke ervaring. Relaxed en gezellige sfeer. Mijn voeten boelen weer als nieuw.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Diana•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed advies gekregen en de behandeling was goed gedaan.
Marit is een fijn persoon.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Jiska•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een ontspannende behandeling.
Marit houdt in de gaten of je geen pijn hebt tijdens de behandeling.
Ondertussen hangt er een gezellige sfeer.
Mijn voeten en nagels zien er weer prima uit👍
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Jacqueline•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Het is altijd gezellig bij haar en ze doet het echt geweldig
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Erny•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel fijne pedicure, die heel secuur haar werk doet en ondertussen gezellig met je kletst.