Lieve gezellige vrouw met een voor mij zeer fijne behandeling.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Guus•20 dagen geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke deskundigheid, ik kan Marit bij iedereen aanbevelen!
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Kim•20 dagen geleden
Geverifieerde review
.
.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Hermien•24 dagen geleden
Geverifieerde review
Marit is kundig, vriendelijk en gastvrij. Mijn voeten zien er weer mooi uit.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Marja•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Elke afspraak bij Marit voelt echt als een klein verwenmomentje! ✨
Je wordt altijd warm ontvangen met heerlijke koffie en een gezellig praatje. Daarnaast denkt ze super flexibel mee met afspraken, wat echt heel fijn is.
Professioneel, ontspannen en altijd een fijne sfeer ik kijk er iedere keer weer naar uit. Absoluut een aanrader! 💕