Topbehandeling door een zeer gastvrije en aardige Marit in een prachtige salon.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Hermien•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Dit was de eerste keer, dat ik pedicure Jolie bezocht. dat was voor mij een prettige ervaring. Vriendelijk, zorgvuldig, schoon.
Meteen een 2e afspraak gemaakt voor over 6 weken.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
M.Y. de Groot•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om Marit weer te zien. Ze houdt rekening met mijn angst en neemt de tijd om alles, professioneel, te doen. Ze is daarnaast ook gezellig! Top combi dus.
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Hanneke•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Een top pedicure
Behandeling door Marit Reinders•Pedicure
Natasja•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Marit werkt secuur en goed. Is vriendelijk en gastvrij. Mijn nagels zien er weer mooi uit.