De behandelingen zijn altijd fantastisch en de sfeer is gemoedelijk
Treatment by OANA (ANNA)•Pedicure
Eddy•10 months ago
Verified review
Oanna is heel vriendelijk, ze werkt netjes en houdt rekening met je, neemt even rust als het pijnlijk is.
Ze is reëel en geeft aan wanneer het niet noodzakelijk is om vaker dan nodig te komen.
Ik kom er zeker terug.
Treatment by OANA (ANNA)•Pedicure
Jolande•10 months ago
Verified review
Is super
Treatment by OANA (ANNA)•Pedicure
Bilyal•11 months ago
Verified review
Hele goede pedicure. Ze staat voor goede kwaliteit en vertouwen. Vertelt duidelijk wat ze doet en is zeer geruststellend. Een aanrader voor iedereen!
Treatment by OANA (ANNA)•Pedicure
Mark•11 months ago
Verified review
Deze pedicure is echt goud waard, zij werkt keurig en grondig, weet heel veel en is ook nog een schwt van een mens.