De behandelingen zijn altijd fantastisch en de sfeer is gemoedelijk
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Eddy•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Oanna is heel vriendelijk, ze werkt netjes en houdt rekening met je, neemt even rust als het pijnlijk is.
Ze is reëel en geeft aan wanneer het niet noodzakelijk is om vaker dan nodig te komen.
Ik kom er zeker terug.
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Jolande•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Is super
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Bilyal•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele goede pedicure. Ze staat voor goede kwaliteit en vertouwen. Vertelt duidelijk wat ze doet en is zeer geruststellend. Een aanrader voor iedereen!
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Mark•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Deze pedicure is echt goud waard, zij werkt keurig en grondig, weet heel veel en is ook nog een schwt van een mens.