Zeer vriendelijk en professioneel. Wist precies wat mijn voeten nodig hadden en gaf duidelijk advies. 10+ voor de behandeling en 10+ voor de gezelligheid. Aanrader!
Treatment by OANA (ANNA)•Pedicure
Lennard de Vries•almost 2 years ago
Verified review
Grondige pedicure behandeling en daarna gellak prachtig aangebracht. Mijn voeten zien er weer supermooi uit!
Treatment by OANA (ANNA)•Pedicure
Judith•almost 2 years ago
Verified review
Prettig in omgang, zeer professioneel.
Treatment by OANA (ANNA)•Pedicure
Wim•almost 2 years ago
Verified review
warme ontvangst, goede behandeling, Oana is een schat. Zeer tevreden!
Treatment by OANA (ANNA)•Pedicure
Hella•almost 2 years ago
Verified review
Naast een goede behandeling ook nog een fijne voetmassage gehad.